9 شرکت بزرگ تجارت الکترونیک امروز
نوشته شده توسط : جعفری

58 درصد از تراکنش های جهانی تنها به شش شرکت از جمله آمازون، eBay، Taobao، TMall، JD.com و Pinduoduo تعلق دارد. طراحی سایت فروشگاهی اصفهان


آلمودنا گالان

مدیریت تجارت الکترونیک خود را با Holded به صورت خودکار انجام دهید


تصور کنید که می خواهید یک تلفن همراه بخرید. می توانید به یک فروشگاه تخصصی فناوری مراجعه کنید، اما به احتمال زیاد با جستجوی قیمت در اینترنت شروع خواهید کرد. و اگر به مایکروویو، کتاب یا ماشین لباسشویی تحت فشار نیاز دارید، همین امر صدق می کند.

شرکت‌هایی که از تجارت الکترونیک استفاده می‌کنند روش خرید ما را تغییر داده‌اند و به ما امکان دسترسی به بازار بین‌المللی بزرگی را می‌دهند که در آن می‌توانیم هر چیزی را در هر کجای دنیا بدون پا گذاشتن بیرون از خانه خود خریداری کنیم. امکاناتی که از اینجا باز می شود بسیار زیاد است و همچنین برای مشتریان سودمند است. و البته برای فروشگاه ها.

شرکت‌های بزرگ تجارت الکترونیک قبلاً قبل از همه‌گیری ایجاد شده بودند، اما از زمان همه‌گیری کروناویروس از محبوبیت دوباره برخوردار شدند، زیرا به ما اجازه دادند حتی در سخت‌ترین روزهای حبس به خرید همه چیز ادامه دهیم. اما در مورد چه شرکت هایی صحبت می کنیم و سفر آنها چگونه بوده است؟

بزرگترین شرکت های تجارت الکترونیک در سطح ملی و بین المللی کدامند؟


امروزه به ندرت می توان کسب و کارهایی را پیدا کرد که فرآیند تحول دیجیتال را طی نکرده باشند تا حضور آنلاین داشته باشند. این بدان معناست که هزاران فروشگاه وجود دارد که می‌توانیم با یک لمس ساده روی تلفن همراه خود خرید کنیم.

اما، آیا می‌دانستید که تقریباً 60 درصد تجارت الکترونیک جهان تنها به شش شرکت تعلق دارد؟ علاوه بر این، دو نفر از آنها متعلق به یک گروه هستند. به طور خاص، 58 درصد از معاملات تجارت الکترونیک جهانی در سال 2020 در دست این شرکت ها بود: Taobao (15٪)، TMall (14٪)، آمازون (13٪)، JD.com (9٪)، Pinduoduo (4٪). eBay (3 ٪).

کل کسب و کار خود را در یک مکان خودکار کنید سئو سایت اصفهان
فرآیندهای دستی را با نرم افزار بصری جایگزین کنید. هر آنچه شما به هر کجا و هر زمان که بخواهید نیاز دارید!

دریابید
چهار نفر از آنها چینی هستند و تقریباً نیمی از بازار را می خورند. علاوه بر این ، Taobao و Tmall متعلق به گروه Alibaba هستند که دارای 18 شرکت تابعه (از جمله Aliexpress و Cainiao) است.

اما بیایید کمی بیشتر در مورد شرکت هایی که از تجارت الکترونیکی استفاده می کنند که کیک را به اشتراک می گذارند استفاده کنیم. زیرا ، اگرچه ممکن است برای ما باورنکردنی به نظر برسد ، اما زندگی فراتر از آمازون وجود دارد.

1. آمازون
اگر شرکتی وجود داشته باشد که باید به عنوان یک داستان موفقیت مورد مطالعه قرار گیرد ، این شرکتی است که در سال 1994 توسط جف بزوس تأسیس شده است. با گردش مالی 410.7 میلیارد یورو در سال 2021 ، آمازون به دلیل دستیابی به بین المللی ، بزرگترین بازار آنلاین در جهان است.

جدای از انواع محصولات ، خدمات سرگرمی را از طریق پخش ، ذخیره سازی ابری ، یک سوپر مارکت با تحویل در چند ساعت ... و همه با هزینه متوسط ​​سالانه ارائه می دهد.

2. eBay
همه ما eBay ، یکی از رهبران تجارت الکترونیک و بازارها را برای محصولات جدید و دست دوم می شناسیم. این کشور در سال 1995 با مأموریت ایجاد فضای امن برای تبادل اقلام بین افراد پدیدار شد ، اما امروز رشد زیادی پیدا کرده است و ما می توانیم همه چیز را از معامله ها گرفته تا کالاهای جمع کننده و همچنین فروش مستقیم ، حراج ها و فروشگاه های رسمی پیدا کنیم.





:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: